.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زانران نوروزی از 23 اسفند به عتبات عالیات مشرف می‌شود
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در مازندران آغاز شده که زائران از 23 اسفند تا هشتم فروردین به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در مازندران آغاز شده که زائران از 23 اسفند تا هشتم فروردین به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزام عتبات عالیات نوروزی امسال در مازندران برای 4هزار نفر است، اضافه کرد: تعداد زائران نسبت به سال گذشته یک‌هزار نفر افزایش یافت.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه در طول هفته چهار سفر به عتبات عالیات انجام می‌شود، اضافه کرد: به دنبال افزایش پروازها هستیم .

این مسؤول با اشاره به اینکه با وجود توصیه‌های فراوان همچنان زائران به دفاتر غیرمجاز مراجعه می‌کنند، گفت: یکی از نشانه‌های کاروان‌های غیرمجاز دریافت وجه به‌صورت نقدی است که لازم است زائران از مراجعه به این دفاتر که موجب گرفتاری‌های زیادی برای آنان می‌شود پرهیز کنند.

ساداتی تصریح کرد: موضوعی دیگر اینکه حتما زائران با مراجعه به دفاتر حج و زیارت از مجاز بودن دفتر اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان گفت: پوشیدن لباس گرم، رعایت مسائل امنیتی، حرکت براساس برنامه و تلاش در نگهداری از گذرنامه به‌این دلیل که گذرنامه ویزا می‌شود از دیگر توصیه‌های ما به زائران عتبات عالیات نوروزی است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.